Verzenden & retourneren

 

Lees ook onze algemene voorwaarden.

 

Leveringen en afhalingen

Aangezien we veel werken met samengestelde artikels, verkocht in onze winkel, maar ook in onze B2B winkel, is het voor ons momenteel niet haalbaar om actief voorraadbeheer te implementeren.
Omwlle van deze reden, zullen we u steeds verwittigen wanneer uw bestelling kan worden afgehaald of wanneer deze wordt verzonden.

Wij leveren steeds op het opgegeven leveringsadres.  Uw factuuradres en leveringsadres kan afwijken.  Zo kan u perfect een geschenk op andere plaats laten leveren.  Geef steeds duidelijk de juiste afleveringsgegevens mee.

Leveringen kunnen alleen maar gebeuren mits betaling op de webshop (of per uitzondering via overschrijving).
Afhalingen kunnen gebeuren onder rembours: cash of electronisch.

Afhalingen: wij contacteren u wanneer uw bestelling kan worden afgehaald.

Leveringen in Aalst, Dendermonde, Lebbeke, Opwijk en hun deelgemeenten: 
worden geleverd op woensdagavond (of donderdag) en op zaterdag. 
Bestellingen, voor levering op woensdagavond, moeten geplaatst worden vóór maandag 10:00. 
Bestellingen, voor leveringen op zaterdag, moeten geplaatst worden vóór woensdag 10:00.  IJsroom wordt niet geleverd.

Leveringen via pakketdienst: deze vertrekken na 2, ten laatste 3 werkdagen vanuit onze winkel.

Bovenstaande regelingen gelden als de door u bestelde producten op voorraad zijn.    

Het risico van beschadiging, verlies of diefstal valt ten laste van "MILA bvba" tot op het ogenblik van levering van de goederen aan de Klant. Op dat ogenblik gaat het risico over op de Klant.
De leveringstermijn wordt voorgesteld door de Koper en een exacte datum wordt bepaald door MILA bvba.  De minimum leveringstermijn is 3 werkdagen.  De exacte leveringsdatum wordt u medegedeeld van zodra deze is gekend. In geen enkel geval heeft de Klant recht op schadevergoeding voor het overschrijden van de leveringstermijn.


Annuleren van de transactie

"MILA bvba" is er zich van bewust dat het Internet een nieuw medium is en dat niet alle klanten ervaring hebben met "online winkelen" en geeft daarom klanten als bijkomende garantie de mogelijkheid om bestellingen binnen de 24 uur te annuleren door het sturen van een e-mail met de vraag tot annulering. Na aanvaarding van uw vraag stuurt "MILA bvba" een annuleringsbevestiging en stort de bedragen die eventueel reeds betaald zijn terug. Om mogelijke misbruiken te vermijden zullen terug stortingen enkel gebeuren op de rekening vanwaar de betaling afkomstig was.
Bestellingen zullen om deze reden dan ook pas na 24 uur verwerkt worden tenzij de cliënt hier uitdrukkelijk wil van afwijken ( spoedbestelling).


Terugneming en terugbetaling

Aangezien de bestelde goederen voeding betreft en "MILA bvba" geen controle heeft over de opslag, bewaring en behandeling van de goederen na verzending is terugname door "MILA bvba" onmogelijk.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »